Domů Fotky - Andrea Fotky - Tomáš 1 2 3 4 5

Loučení s nádražím Hostivař

Tomáš Lajbl © 2014

Železniční stanice Praha-Hostivař - poslední dny před zahájením modernizace.

Fotografováno 4. a 12. července 2014.


<<< --- Na stránce se stále ještě pracuje, děkuji za pochopení.
Hezky sepsaná historie hostivařského nádraží je k přečtení na webu 4koridor.cz
<-- směr odb. Záběhlice
směr Praha-Uhříněves -->
Traťové koleje směr odb. Záběhlice - zleva 1., 2. a jednokolejka do Malešic.
Vjezdová návěstidla (zleva) MS, 2S, 1S.

Propustek před vjezdovými návěstidly.
Znovu vjezdová návěstidla (zleva) MS, 2S (na krakorci), 1S.
Konec posunovacího obvodu a inverzní střelnice na vršovických kolejích.
Tady začíná vršovické zhlaví. Z Malešic se vjíždí odbočkou po padesátkové výměně.
Oblouk do Vršovic.
Praha-Hostivař, stavědlo II. Lžíce bagru už čeká.
Dvojitá kolejová spojka na vršovickém zhlaví.
Pohled do stanice zpoza stavědla II. V pozadí pěší lávka přes koleje.
Pohled na spojku z lávky. Lávka bude při přestavbě zachována.
Vršovické zhlaví ze žabí perspektivy. V popředí výměny 16 (vpředu) a 15.
Odjezdová návěstidla na vršovickém zhlaví.
Zleva Se3, L3, L1, L2, L4, L6, L8.
Pohled z lávky směrem k nádražní budově.
Zleva koleje 8-6-4-2-1-3-5 a kusá 5b.
Skladiště u manipulační koleje 5. Jeho dny jsou už sečteny.
Stejně jako dny koleje 5b s návěstidlem Se4.
Pohled z ochozu skladiště směrem do Vršovic...
... a na opačnou stranu - směrem k nádražní budově.
Nástupiště - pohled na obě strany. :)
Vlečkové koleje na benešovském zhlaví. Vlečka INPRO (přímá kolej) je už několik let vytrhána, stejně jako vlečka TOSu Hostivař. Vlečka Potravin (oblouk vpravo) bude zlikvidována při rekonstrukci stanice.
Odjezdová návěstidla na benešovském zhlaví - (zleva) S8, S6, S4, S2, S1, S3 a Se2.
Anglické výhybky 8 a 10. I ony budou při rekonstrukci zrušeny.
Vlečka do kovošrotu s výhybkou KŠ1. Tato vlečka po rekonstrukci zůstane zachována.
Angličan č. 10 a odjezdová návěstidla (zleva) S2, S1, Se2, S3, S4, S6, S8.
Kolejové spojky na benešovském zhlaví. Za návěstidly 1L, 2L začíná již dříve rekonstruovaný úsek do Uhříněvsi s OAB.
Praha-Hostivař, stavědlo I. I tady se zakousne lžíce bagru.
Kolej 5a s vlečkou Skanska. Tato vlečka přežije.

A něco momentek na závěr